Doel is medewerkers via een korte cursus te informeren over wat het bedrijf van ze verwacht als het gaat om persoonlijke verzorging en omgaan met klanten en collega’s. Door deze cursus aan te bieden wordt het thema goed bespreekbaar in de organisatie. Indien nodig kan de organisatie er later op teruggrijpen.
Hoe leg je aan nieuwe werknemers uit hoe je je als werknemer verzorgt, hoe je communiceert met je collega’s en klanten en wat gewenst en ongewenst gedrag is op de werkvloer? WNK heeft een korte cursus ontwikkeld waarin nieuwe werknemers leren wat er van hen verwacht wordt en hoe ze het ‘visitekaartje’ van het bedrijf kunnen worden.
Deze cursus kan eventueel worden aangepast aan de vormgeving van de eigen organisatie en aangevuld worden met eigen ‘inhoud’.
Groepsactiviteit:2-6 personen/7-12 personen
Langdurig en kortdurend werkverband
Voorbereiding: 0-2 uur
Duur activiteit: 2-4 uur
De leidinggevende is in staat om met behulp van de PowerPointpresentatie in heldere woorden de belangrijkste lesstof te verwoorden en toe te lichten. Daarnaast is de leidinggevende in staat de deelnemers te stimuleren om over al deze onderwerpen mee te praten, er ervaringen in te brengen.
Rustige cursusruimte met laptop en beamer.
Bijlage: PowerPointpresentatie:‘Het visitekaartje van WNK’
Boekje hygiëne op het werk
n.v.t.
Met vragen over SBCM kunt u contact met ons opnemen.
T: (070) 376 58 47
M: info.sbcm@caop.nl
Dit is een activiteit van Cedris en SBCM in het kader van het kennispartnerschap voor sociale werkgelegenheid